FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Registreren Inloggen

It's over (butterfly)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    tienersteunpunt -> dagboekje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
butterfly
Site Admin

BerichtGeplaatst: 21-08-2008 14:33:21    Onderwerp: It's over (butterfly) Reageren met citaat

Hallo iedereen,
Mijn eerste echte post voor het helemaal open is,
ik heb best nog veel werk en heb niet veel tijd om de site te maken door onverwachtse problemen met een vriendin. Ze woont nu zeg maar tijdelijk bij ons, ik heb er geen probleem mee, maar daardoor loopt de site vertraging op. Gisteren mijn vriendin heel haar huis opgekuist, man we zijn uren bezig geweest, normaal moest ik nu helpen verhuizen bij mijn tante, maar dat is te veel gevraagd. Morgen ben ik 1 maand genezen, vind het zo speciaal, zo zalig. Ik ben eigenlijk best bang om naar mijn nieuwe school te gaan, nu alles is opgelost met die pesters op mijn oude school, maar ik ben blij dat ik een nieuwe start ga hebben. Al mis ik mijn bff vreselijk... Ik mag op de nieuwe school niks vertellen over de problemen, dat voelt best raar...
Maar goed ik ga verder gaan doen aan de site, het forum is eindelijk af, daar ben ik blij om.
Dikke kus van laura
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
butterfly
Site Admin

BerichtGeplaatst: 27-08-2008 10:40:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey iedereen,
de site schiet gelukkig goed op Smile op 1 september word hij helemaal vrijgegeven. Dan komt het moeilijkste deel xD reclame maken.
Met mij gaat het ondertussen super, voel me geweldig. Ik heb echt zin om het nieuwe schooljaar te starten Smile
Goed, weet en kan nu niet meer zoveel vertellen. Ik ga verder werken aan de site
xxx laura
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    tienersteunpunt -> dagboekje Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: